[OT:] Prehravatko zvirat z Alberta

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Říjen 10 16:05:01 CEST 2012

Zdravím,

> Také nabízím koupení přehrávátka, v Praze Modřanech, před týdnem ho ještě
> měli.
>
> K analýze kódů, proměnná část kódového obrazce tvoří asi 1Byt, s tím že
> zhruba každý 4-tý kód je platný.

Ano, opravdu. Dnes jsem vybral od dětí všechny kartičky a skutečně vše se
vejde do 8 bitů.
  - Napřed je vždy 6 tenkých "start bitů", zřejmě na zasynchronizování čtečky
  - Pak je 8, co se mění
  - Pak jsou ještě vždy 2 tlusté "stop bity"
  Dementuji svůj předchozí názor na přítomnost parity, nezdá se, že by tam
něco takového bylo.
  NynI jsem začal kartičky binárně třídit. Dostávám zajímavé výsledky. Zatím
jsem je rozdělil dle bitu nejblíže konci kartičky (tj. tlustým stopbitům) a
zjistil jsem, že ty, co mají tento bit 1, mají vždy předchozí 0, a obráceně.
Zdá se tedy, že celkový počet kombinací nám klesá na 128. Další závislosti
nejsou zatím patrné.
  Zdraví Pavel