[OT:] Prehravatko zvirat z Alberta

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Říjen 10 14:07:48 CEST 2012

Zdravím,
   ten formát je úplně speciální, není to žádný generický čárový kód.
Tipuji to na jednoduché 16bitové číslo - tenká čárka = 0, tlustá čárka =1.
Zajímavé je, že ty kartičky, které prošly mýma rukama - asi 6, než jsem je
předal dětem - měly všechny lichý počet tlustých čárek, to by mohla být
nějaká parita. Zkoušel jsem to čtečkou v mobilu, která umí celkem dost
takových kódů, a taky se nechytala.
    Zdraví Pavel