KTY83 zkusenosti

jevem jevem na email.cz
Středa Říjen 10 12:19:03 CEST 2012

Dobrý den,
najde se tu někdo, kdo pracuje s KTY83 ?
Mám verzi /121, protože má dost podobnou charakteristiku jako KTY81/121.
ALE, u 83 píšou, že je až do 175°C. Nicméně u mně se to chová dost podezřele už kolem 104°C. Mám kontrolní měřák s Pt1000 a několik zapouzdřených a nezapouzdřených KTY83 a jsou k sobě vzájemně spoutány vázacím drátem, takže bych předpokládal dost stejnoměrné prohřátí. Strčím celý svazek do horkovzdušné trouby a nastavím 140°C a koukám jak Pt1000 krásně leze nahoru a KTY83 též. Mno a když se dostanu u KTY na těch cca 104 u některé třeba na 114 °C, tak začne měřená hodnota klesat, přitom na Pt1000 stále stoupá a na KTY81/121 taktéž stoupá shodně s Pt1000.

Takže používáte to prosím někdo ? Máte prosím někdo nápad ?
Jirka