[OT:] Prehravatko zvirat z Alberta

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Říjen 10 10:52:32 CEST 2012

Zdravim,
  mohu se podivat, az pujdu do Alberta, ale chtelo by to "locking" - aby to
nahodou neudelalo 10 z nas a Vy jste si pak nemusel otevirat obchod se
zvirecimi mluvitky :-).
  Jinak dotaz - zkousel nekdo trosku hackovat ty kody ? Chtel jsem si jich
par vyrobit - takove, co nemame - a zkusit, zda se trefim do nejakeho
zvirete, pak bychom mohli hadat, co to je zac :-), ale pro nedostatek casu
jsem to zatim odlozil.
  Zdravi Pavel