[OT:] Prehravatko zvirat z Alberta

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Říjen 10 10:45:40 CEST 2012

Zdravim a omlouvam se za OT,

ale neco jsem, mirne receno, prosral a pozapomnel dceri v Albertu koupit
prehravatko hlasu zvirat (prehrava to zvuky dle carovych kodu na kartickach,
co se vydavaji za nakup). Protoze mi to nepripada jako uplna kravina, vyslal
jsem zastupce do nekolika Albertu v okoli - a zle, maticko, zle je - uz ho
nikde v okoli nemaj.

Kdybyste -cirou nahodou- nekdo sel kolem Alberta, kde by ho meli, ci mel od
sve ratolesti nejake prehravadlo navic, velmi rad jej odkoupim. Ne ze bych
byl priznivcem nakupu jakychkoli kravin, ale zrovna tohle mi prijde docela
zajimave a pro sestiletou holku poucne.

Diky.

Pavel Kutina