BGA puzdra, layout dosky

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Říjen 10 10:29:25 CEST 2012

No hej... kym vyroba beznych PCB pre bezne puzdra (rozumej TQFP, pitch
0,5mm) - ktore dokazem doma bezne navrhnut a zaspajkovat - zlacnela
natolko, ze to nie je problem, suciastky ma dobehli. Asi si budem
musiet pockat, kym prototypova vyroba dosky s 2/2mils a filled vias
bude natolko lacna, aby som to utiahol z hobby rozpoctu... Samozrejme,
medzicasom pride nieco nove.

Vidim to tak, ze BGA este na chvilku odlozim a uspokojim sa medzicasom
so sortimentom QFN a podobnych... :-)

Dňa 10. októbra 2012 10:23, Daniel Valuch <daniel.valuch na orange.fr> napísal/a: