IDE pro vyvoj pro MCU - MS VS + WinGDB

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Říjen 10 00:20:47 CEST 2012

On 9. 10. 2012 22:51, Michal Grunt wrote:
> U me funguje bez problemu Eclipse, ale Insight ne (error remote g) a C::B taky ne (nejdou breakpointy, mozna pres prikazy, ale to pak skoro nemusim pouzivat IDE a muzu to taky psat v txt editoru a debug delat z prikazove radky...). Jaky je presny postup gdb prikazu na otestovani?
 >Skoda ze z Eclipse nejde (resp. jsem ho nenasel) vytahnout log
komunikace s gdb.

Pouzivam Eclipse pre AVR v spojeni s AVR pluginom, tak neviem, ci je to
vlastnost Eclipse, alebo pluginu:
Sipka pri tlacitku na toolbare "debug" -> Debug configurations.. ->
vyberiem si svoju aktivnu -> zalozka Debugger a v nej je checkbox
Verbose console mode. To ked zaskrtnem, v konzole vidim komunikaciu GDB.

Ci to pomoze pre ARM, neviem..

miro