datovy tarif pro sberne aplikace

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Říjen 9 19:05:58 CEST 2012

Několik měsícu dozadu jsem,
se ptal na tarif pro ruzné stroje, přístroje, jestli někdo o něčem neví.
Nikdo nereagoval čekal jsem že třeba někdo má smlouvu a má nějaký
tarif na kterým by se dalo stavět případně ho zkusit vyškemrat, nicméně o
veřejných nabídkách M2M jsem veděl, ale nic mi nevyhovovalo, buď cenou nebo datama.
Nyní T-M-obile má celkem zajímavý předplacený tarif, 500 MB za 200Kč, učtováno
po 1kB, platnost 12 Měsíců, což přesně vystihuje tarif který bych potřeboval, dokonce
za menší cenu, než bych dal a to 16,70 měsičně a 41 MB, což si myslím, že pro
různá zařízení je dost dobrá cena.
Tarif se jmenuje Twist online, a nelze ho koupit od T-Mobile ale jen od IT partnerů,
ale na netu ho prodává třeba m+all atd. IT kšefty asi jmenovan nemusím.

Tak třeba to někdo využijete.

Zdeněk Aster