Pulsni zdroj 230/400+12V ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Říjen 9 17:37:16 CEST 2012

 9.10.2012, 17:27:10

Sekundary Teslovych tr. se taky vinou obycejnym dratem a pracuji s
napnulismen o nekolik radu vetsim.
Pokud mate v zasobach tzv. kondenzatorovy papir, tak to na proklady
vubec neni spatne, jen to asi nejde koupit v malem.
Ja pouzivam na proklady vselijake folie na peceni z papirnictvi nebo
domacich potreb, obchodni nazev napr. "tefloan". Je to snadno dostupne
a snasi to teploty nekdy az 230 st.C.
Pokud se tr. nebude moc zahrivat, nejsnazsi zpusob impregnace je
vyvareni v parafinu, jinak vyuzit sluzeb nejblizsi navijarny.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz