Pulsni zdroj 230/400+12V ?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Říjen 9 16:55:47 CEST 2012

Když je obyčejný drát, musí se použít obyčejná technologie: Navíjet po
vrstvách a ty prokládat izolacemi.

Vzhledem k venkovnímu použití bych taky věnoval pozornost impregnaci,
nejlépe úplnému zalití.

PH

From: <cipisek.cipr na seznam.cz>
Souhlasim, v neposledni rade nemnoze je tato krabice nekde na louce a cim
vypada omseleji a nezajimaveji tim lepe. Jiste geneticke mutace zvladaji
ukrast zabezpecovacku na 6kV tak by mohli mit zajem i o 10kV ohradnik :-)

Zustanu u nekolika LED a foto diode pro detekci zapadu slunce a umvitr
prepinac 3J/5J a nejspise ani teb nidko nikdy z 5J neprepne.
Nicmene rad bych spise zdal nazor na zdroj,ktery jsme sem dal, pripadne
doporuceni na jiny vhodnejsi ridici IC pro tyto zdroje.

Pridam jeste jedne dotaz.
Trafo pro VN zdroj vykrystalizovalo na ETD59 http://www.ferroxcube.com/prod/
assets/etd59.pdf , docela macek 260g jen ferrity u pokusneho kusu jsem
primar namotal dvema 1mm 2x lakovanymi draty bifilarne, na to jsem dal
izolacni papir a VN sekundar namotal 1000 zavity 2x lakovaneho 0,2mm, opet
izolace apomocne vinuti 3 zavity stejne ho dratu.
Nemam s VN trafy zadne zkusensti, fungovat to funguje, ale primar je zatizen
az 150A (znovu zmereno max 144A) coz musi dratem docela cukat , sekundar ma
pro zmenu 10kV. Sice jsem vybra trafo skulatym jadrem ale i tak nebudou
problemy a nemelo by se to jeste neco?
Nevim pouzit 3x lakovany drat , bohuzel neznam dodavatele v CR, prelakovat
sekundar (cim a jak), bojim se prurazu.