Pulsni zdroj 230/400+12V ?

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Úterý Říjen 9 12:27:15 CEST 2012

Aj bez skratu odporu (to je dost malo pravdepodobne). No staci to zapojit
cez predlzovacku a pruser je hotovy. Poloha faze a nulaka v pohyblivych nie
je nicim garantovana.
Urcite taketo zariadenie ma byt galvanicky oddelene od siete.

                                     Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: cipisek.cipr na seznam.cz

Souhlasim na druhou stranu to co jsem rozebral a z ceho mi vstavali hruzou
vlasyt na hlave jede 8 mesicu v kuse tretim rokem a zatim to pri zadne
bource neodeslo, pravda je v tom jen ta 555 ale zase to krome 12ks 550V
varisotru nema jediny bezpecnosti prvek, tedy veskere napetove spicky ze
site se nalejou pres 120Ohm odpor na velky C a z nej na triak, podobne pres
maly C jdou hned na 555.
Samotna ohrada ma odhadem 2km a to co se do ni naindukuje jisti jen tech 12
varistoru v serii.
Prime pripojeni na sit je lakave, ale zere to tak o 7W vice nez je nutne a
to je za 8 mesicu provozu uz docela znat, ale hlavne to podlemeho nemuze
splnovat zadnou z norem protoze pokud ten 120Ohm odpor odejde tak se plny
vykon ze site pricita k pulsu a tim uz by slo nekoho nebo neco zabit.