IP telefonie?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Úterý Říjen 9 10:52:23 CEST 2012

Mezi haraburdim jsem nasel http://www.pcengines.ch/wrap1e103.htm na ktere
mam  http://linux.voyage.hk/
Na tom by mel jit, snad rozchodit jak freeswitch tak asterisk ?
Jak jsou na tom tyto veci se spotrebou systemovych zroju, tedy pamet a vykon
CPU, dokazete nekdo odhadnout kolik procent vykonu si na tom WRAPU vezmou?

Tim se dostavame k zakladnim otazkam.
1. Jak je to s operatory, pokud vynecham O2, je nejaky ,kde by se neplatil
pausal  nebo byl obecne nejvyhodnejsi pro spise maly telekomunikacni provoz?
2. Existuje nejaky sw,ktery by umoznoval pouzivat jako koncove zarizeni
klasicke PC, neco jako skype?
3.Jak je to z bezpecnosti, mam v zive pameti nejakoupani , ktere nekdo z
internetu protocil na takove nejake ustredne silene penize?

Ciprian

"> On 7.10.2012 19:26, Na wrote:
> [...]
ne ze asterisk je pouze pro doma :-)

nekolik linek. Je pravda ze je to pro domaci pouziti a konfiguroval jsem ho
pomoci editaci konfiguracnich souboru, ale jsou i klikaci nastroje.

vyzaduje Javu a tu na tomto stroji nerozchodim. :-(

telegro.cz/2009/03/17/konfigurace-asterisku-1-zaciname
(http://www.telegro.cz/2009/03/17/konfigurace-asterisku-1-zaciname)

nadstavbu pro call centrum. Ale na to je potreba uz trochu jiny hardware za
trochu jene penize.

pouze na hrani, ale pouziva se i pro velke nasazeni.

nestal 500 a ani mě to nebavilo konfigurovat takze zkusenost neni, ale
běželo to, na doma dobry a pro firemni pouziti nesmysl.

Ale