[OT] Notebook

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Říjen 8 17:49:16 CEST 2012

Bez mechaniky bývají netbooky a ultrabooky. Vzhledem k parametrům se bavíme
o ultraboocích a těch je zatím opravdu málo. Osobně bych volil model, s
ethernetem (např. Toshiba nebo HP, za pár měsíců taky Dell Latitude), ať se
to dá nějak rozumně připojit. Bez licence by mohlo jít to HP, ale jedině
přes jejich konfigurátor, skladový kusy budou všechny s nějakýma Windows.
Přechod 32/64bit není vůbec problém, licence je stejná, dokonce to na ní ani
není napsáno, stačí sehnat správný médium, není problém s normálním OEM
médiem, jde aktivovat i na brandovanou licenci. Občas je to boj s drivery,
to mně subjektivně nejlepší připadá web HP.