IP telefonie?

Aleš Martinek a.martinek na jubilant.cz
Neděle Říjen 7 19:11:27 CEST 2012

Dobry den

V mem WL500g mi beha Asterisk 1.8 bez problemu a navzajem prepojuje
nekolik linek. Je pravda ze je to pro domaci pouziti a konfiguroval jsem
ho pomoci editaci konfiguracnich souboru, ale jsou i klikaci nastroje.

Ja ho nainstalovan na externi flash pameti, ale mam toho tomto routru vice.

Ted uvazuji ze tam pridam i volani do google talk. Volani pres skype
vyzaduje Javu a tu na tomto stroji nerozchodim. :-(

Vice na www.voip-info.org
A zde vychazel jednoduchy kurz konfigurace v cestine.
http://www.telegro.cz/2009/03/17/konfigurace-asterisku-1-zaciname

A existuji firmy kterym na nem behaji ustredny a napriklad sevio dodava
nadstavbu pro call centrum.  Ale na to je potreba uz trochu jiny
hardware za trochu jene penize.

S pozdravem
Ales Martinek

PS: Omlouvam se za odkaz ale dal jsem ho zde pouza za priklad ze se neni
pouze na hrani, ale pouziva se i pro velke nasazeni.