IP telefonie?

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Neděle Říjen 7 16:39:38 CEST 2012

Este som sa tematikou len zacal zaoberat, ale povedal by som, ze omnoho
lacnejsia prevadzka nez s Asteriskom a RasPi to uz nebude, a cenovo je
na urovni rocnej prevadzky VoIP ustredne v cloude.

Este lacnejsia prevadzka je napriklad taky Axfone bez pausalu
aj s cislom vo VTS, ale to uz je telekomunikacna zalezitost,
nic na prenos utajenych kuchynskych receptov. ;-)

Zatial pouzivam druhu moznost s IP telefonom a spokojnost.

L.