El. schema flash disku

Koci Frantisek kocifrantisek na seznam.cz
Neděle Říjen 7 16:36:40 CEST 2012

Typ nevim - noname, kapacita 4G. Myslel jsem, ze jsou vsechny vyrabeny
stejne.
Typ konektoru A - USB.
Jde mi o pripajeni noveho konektoru a kam pripajet nozku, ke ktere chybi
ploska. :-)
Foto mohu dodat zitra-disk mam v praci.
K.

--
Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/