Vypocet transformatoru + material na vyrobu VN vinuti

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Neděle Říjen 7 16:12:45 CEST 2012

Vyrobci profi ohradniku tvrdi, ze je zarizeni bezpecne i pro cloveka. V
kazdem pripade podle IEC 479-1 by clovek mel po dobu <50us snest 500mA a pri
5% pravdepodobnosti fibrilace dokonce 1000mA
Bohuzel nevim jaky je odpor mezi ohradnikem a clovekem tak nezbyva nez jim
verit :-)

Nasel jsem shcema nejakeho ohradniku profi kategorie, tak kdyby to nekoho
zajimalo http://i.imgur.com/vwDCY.jpg

Ve schematu neni zroj 400V a zasobni C , jimak to je vicemene jsane, prvni
cast je VN menic 400V na cca 10kV , druha cast jsou kontorlni LED a mereni
energie pulsu na nejakem panelovem voltmetru.
Neni mi jasna funkce D2 a soucastek okolo JP2 z popisu by vyplyvalo repinani
mezi palim stale a palim jen kdyz se neco dotkne ohradniku, ale neni mi jane
jak by to melo fungovat.
Trochu divna je funkce LED2 a LED4 jsou pripojeny na 9 a 10 K2 . 10 trig by
mel detekovat dokek s ohradou a spusteni puls,ale jaksi neni nikam pripojen
podobne 9 error.

Ciprian