IP telefonie?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Říjen 7 13:21:15 CEST 2012

Zdravim,
  dnes uz ne. Sam jsem velky milovnik analogovych ustreden, mam jich plne
"muzeum" a stale hledam dalsi, hodlam si stavet volicovou ustrednu, ale
pro bezny provoz bych doporucil uz ten VoIP.
  Zvlaste kdyz uz ani od pantaty nevedou klasicke draty, ale IP - to by
se musela ustredna pripojovat pres branu a byly by to opravdu asi zbytecne.
Pokud skutecne chcete telefonii "na klic", nedoporucuji ani ten Asterisk -
i s tim se musite trosku pomazlit, kdyz chcete, aby to melo dostatecne
komfortni, spolehlivy a robustni "look&feel". Myslim, ze pro tyto ucely
by asi nejlepe vyhovela ustrednicka typu Linksys SPA9000 ci nejaka ve
stejne tride, spolu s patricnymi telefony. Jde to konfigurovat i jako
sekretarska souprava (shared call appearance) atd. Pomoci weboveho
klikatka to nakonfigurujete i s telefony, pripojite k nejakemu IP trunku
a voilla.
  Zdravi Pavel