Alternatorove diody

b3nd3r na b3nd3r.com b3nd3r na b3nd3r.com
Neděle Říjen 7 11:12:15 CEST 2012

Na kazdou fazi jsou 2 diody. Jedna je k + a druha na kostru. Pro 3 faze
alternatoru vse 3x, tedy dohromady 6 diod. Mustek vypada takto:
http://www.flat4.org/galerie/albums/userpics/10115/P1020912.jpg (nejsem
autorem fotky)

Na nejakych americkych strankach jsem nasel, ze jsou pouzity diody 25A.
Zkusim tam ty 2A vrazit a uvidime.

Tomas

2 Diody s oznacenim TR13 jsou vadne a nevedou proud ani jednim smerem.
Zbyle jsou vporadku.