Alternatorove diody

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Pátek Říjen 5 21:35:24 CEST 2012

Ad predchozi jednu diodku na zalisovani maji  v TME (BYP35K6):
http://www.tme.eu/cz/katalog/#id_category=112806&page=1&s_field=artykul&s_order=ASC

Prave ze nejak moc dobre nestiha impulzni ruseni filtrovat.
Nekde jsem kdysi videla oscilogramy z auta, kde byly xenony a v sti
se klidne objevovaly jehly o urovni ~100V.

JURP