Alternatorove diody

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 5 16:38:02 CEST 2012

 5.10.2012, 16:31:07

A nebyly nahodou ty Tesly na 20A TRVALEHO proudu ?
V alternatoru tece proud pres diodu cca 1/3 casu, takze 50A by mohly
vydrzet.
Problem by ale mohl byt v zaverne charakteristice. On se svet od dob
Tesly preci jen kousek pohnul a dne se nekdy v alternatorech pouzivaji
takove jako by "vykonove zenerky", ktere svoji zavernou charakteristikou
omezuji prepeti v palubni siti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz