IDE pro C (Code::Blocks)

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Říjen 5 13:59:44 CEST 2012

Proc je to tak slozite? Proc neudelaji vyrobci poradne IDE/ debuger? Vcera
jsem cetl navod na instalaci Androidniho prostredi. Hruza.
Bohuzel jedinou svetlou vyjimkou porad zustava Visual Studio - naistaloval
jsem ho za pet minut. Za dalsich 5 minut mi uz bezel jednoduchy program. (Az
na navod nemam k nemu vyhrady.)

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Michal Grunt" <michal.grunt na vynet.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, October 05, 2012 1:25 PM
Subject: RE: IDE pro C (Code::Blocks)

Tak se mi asi po trech hodinach poradil rozchodit nejaky ukazkovy projekt
pro F0 v Code::Blocks vcetne debugu (i kdyz ten musim jeste poradne
vyzkouset), ale jenom na zaklade funkcniho makefile, z ktereho jsem precetl
konfiguraci a nasel jsem potrebna policka v Code::Blocks (a to jeste na
zaklade jineho projektu pro F3 jinak bych to asi nenasel). Jestli by nebylo
pro novy projekt jednoduzsi trochu pozmenit funkcni makefile a pouzit nez
hledat x policek nekde v nastaveni projektu nebo IDE. Navic je to v tom
makefile vse na jednom miste...