svařování PP

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Říjen 5 13:41:01 CEST 2012

Jako opravář hraček dětí, nejde to. Pokud to má být čistá plocha ze které
čučí čistý váleček, tak jedině ultrazvukem, nebo "aktivátor" (nedávno jsem
zde uváděl co lze použít) a vteřiňák. Nebo provrtat desku, udělat dozadu
otevřený kónus a z druhé strany by to za pomoci "svíčky" (jako na lyže)
zakapat.

----- Původní zpráva -----
Od: "Milos Sula" <sula na rps.cz>

máte prosím někdo zkušenost se svařováním/pájením PP dílů horkovzdušnou
pistolí ? Potřebuji na  tenkou PP destičku tl. 2mm přilepit PP váleček
průměru 5mm. Bohužel se mi to nedaří. Když nahřeji pouze váleček a
přitisknu ho na destičku, tak spoj nedrží. Když se snažím natavit oba
dva díly, tak se PP destička začne roztékat a měnit tvar a spoj stejně
nedrží dokud oba dva díly nejsou roztaveny do tekuté podoby. Lze to
vůbec tedy svařit doma na koleně ?