Vypocet transformatoru + material na vyrobu VN vinuti

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Říjen 5 12:26:00 CEST 2012

Teda vy z toho ale děláte vědu. Vybíjecí proud kondu do cívky trafa nebude
ani zdaleka 150A. Změřte indukčnost primáru a jistě už nějak dovedete
spočítat velikost proudu do cívky z takto nabitého kondu. Můžete se taky
inspirovat u tyristorivých alias kondenzátorových zapalování do aut.

----- Původní zpráva -----
Od: cipisek.cipr na seznam.cz

Ne ze by me to nenapadlo, VN trafo z barevneho CRT 17" monitoru jsem dokonce
vytahl z garaze, ale opet si nejsem jist zda se VN trafo z TV/monitoru hodi
pro prenos pulsu zvlaste kdyz absolutne nevim jake jsou parametry trafa. Jak
jsem jiz uvedl vybijeci proud C je 150A a u trafa o kterem zatim uvazuji
vidim primar na 2x0.8mm az 2x1mm cca 40zavitu vuci 1000zavitum na  jadru
http://www.ferroxcube.com/prod/assets/etd59.pdf
VN trafo,ktere jsem vytahl ze srotu je asi z 17" monitoru je na nem stitek
TBT000*0B4 T433 26-1
trafo bez potenciometru pro ostreni. Mam nekde sanci zjistit parametry?
Respektive u nas je pastevecky kraj a pokud se zadari rozhodne budu
potrebovat vice nez jeden kus. jde nekde levne VN trafa koupit, preci jen
CRT je jiz minulost.

Civka do auta to zatim necham stranou.