Vypocet transformatoru + material na vyrobu VN vinuti

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Říjen 5 12:19:01 CEST 2012

Vn trafo z monitoru v sobě bude mít násobič, nebo alespoň usměrňovač.
Ani jedno nepotřebujete.
Orientoval bych se spíše na zapalovací trafo ze staršího auta, nebo
měřící trafo na 22KV, z nějaké rozvodny.
Vlastní výrobu sekundáru v domácích podmínkách rovněž nedoporučuji.
Lubor