Citlivost pouzdra SDRAM na statickou el. ???

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Říjen 5 10:39:52 CEST 2012

Nam se osvedcil mikroskop. Mel jsem tu 3 roky autoradio Ford, kde nesel
tuner. Koupil jsem procesor tuneru v LQFP80, vymenil a radio neslo. Byl
jsem nastvany za vyhozenych 800Kc. Nedavno jsem jej vytahnul, podival se
pod mikroskopem na nohy, 3 byly nepripajene. Radio uz jede. Dnes uz
radeji preventivne kontroluju takove obvody ihned po pripajeni.

Martin Hanek