Citlivost pouzdra SDRAM na statickou el. ???

Pátek Říjen 5 08:38:20 CEST 2012

Ano, chyba mezi zidli a pajkou, sypu si popel na hlavu. Zrovna signaly
LDQM byly v lufte u obou cipu, zakerne sitove SMD odpory, dost blbe se
to paji...
Takze zadna zahada, jen me prekvapuje, ze to jinako fungovalo pro beh
programu bez problemu, na zavadu jsem prisel az pri praci s retezci, kde
se kopiruje po bytech a lezly z toho ruzne namixovane texty ;-)