[OT] LIDL regulator kurenia - rozborka

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 4 19:45:21 CEST 2012

> Dva do rezervy? :-)  Budou se pristavovat dalsi mistosti ? :-) :-)

Nejsou do rezervy, ale na bastlení :-)

Tedy vlastně do rezervy jsou ty, které se chystám beze změn namontovat a
přebastlit je případně později :-)

> Zjistil jsem, že od rána hodiny udělaly 2 minuty. Bude treba doladit sutr.

To se mi mnoho nelíbí, ale i tak jsem je kupoval hlavně kvůli mechanice.

Kdyby někdo přišel na způsob jak jednoduše ten krystal doladit, podělte se.

Čekal jsem nějaký háček. Už jsem takhle kupoval cyklocomputer taky v lidlu,
ten nefungoval ale vůbec, restartoval se, se smazáním všech údajů, několikrát
denně. Vrátil jsem ho.

JL