[OT] LIDL regulator kurenia - rozborka

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 4 19:35:25 CEST 2012

Dne 4.10.2012 18:14, Jakub Ladman napsal(a):
> Já jsem jeden z těch zločinců - přivstal jsem si a ve čtvrt na osum koupil
> šest kusů
To beru, ale nastvalo me, kdyz vidim kosik a chlap tam mel vsechny z
regalu.
Taky jsem tam byl rano a cekal na otevreni, ale bylo pod moji uroven po
otevreni utikat k regalu a hamty at je kseft.
Nastesti asi prodavacky omylem jeden daly mezi LED zarovky.....
> (ačkoliv máme jen čtyři radiátory; kdo uhádne proč? :-) )
Dva do rezervy? :-)  Budou se pristavovat dalsi mistosti ? :-) :-)

> Jeden kus jsem rozebral a termistor je na výstupku desky, takže se v lidlu asi
> objevilo více šarží...
Nechápu, jak hlavice provádí tu "adaptaci" otevřeno/ zavřeno.
Podle mě nejspíš měření odběru při tom počátečním režimu - v momentě,
kdy se zvedne, se poloha zapíše do paměti a ta se pak používá jako výchozí.

Zjistil jsem, že od rána hodiny udělaly 2 minuty. Bude treba doladit sutr.

Jinak by se mi líbilo to programovat z PC. Není k tomu už něco napsané?
Kam pripojit seriovou linku?  I když to už bych asi chtěl moc.
JaKub