[OT] LIDL regulator kurenia - rozborka

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 4 14:52:05 CEST 2012

Není tam měnič, je tam nábojová pumpa D-RC-LED, používá se u blikátek na
1,5V.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>

tam alkaliky a nevím o nich rok (až několik let). Problém může být v
tom nižším napětí, taková perlička, koupil jsem si nedávno blu-ray
přehrávač (LG) a v DO je jen jedna mikrotužková, doteď jsem si myslel,
že LED obecně začínají kolem 2V a proto jsou v každém DO minimálně 2
tužky (viděl jsem i 9V v DO pro jednu starou ruskou televizi). Buď je
tam nějaká IR LED s malým úbytkem napětí nebo zvyšující měnič. No můžu
zkusit, jestli to poběží i s NiMH aku.