Elektroinstalace v dome

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Říjen 3 22:08:50 CEST 2012

Chtel jsem napsat, ze kabely LAN nejsou tahane soubezne s rozvody
elektriny v dome. Zadne prepetovky a jine veci tam nebyly, stejne
neverim, ze to moc necemu pomuze, ale mozna se mylim.
Jestli je spojeny hormosvod s ochranym vodicem nevim, ale nemyslim si
to. Po vesnici je rozvod NN v siti TN-C, 3 faze + PEN. PEN je
prizemnovany na kazdem X-tem sloupe. V domech jsou vetsinou proudove
chranice, PE za nimi uz se pak nepripojuje s hromosvodem. Jak je to s
PEN pred domem nevim. Rozvody po obci a pripojky k domum jsou asi 5 let
stare.

Martin Hanek