Elektroinstalace v dome

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Středa Říjen 3 19:31:52 CEST 2012

Běžně se to tahá i těsně vedle sebe a chodí to i při použití
nejlevnějších kabelů.  Je zbytečné si stím dělat starosti.  Tedy pokud
se jedná o běžné rozvody TV+SAT a UTP a domácí použití.  Odstupy 30cm se
na na větších stavbách dodržet nedají. Do zdi se to prostě nevejde.
Hliníkovou destičku jsem na žádné stavbě neviděl.