SPI Komunikace s AT42QT1110

hwnews hwnews na roshor.com
Středa Říjen 3 16:08:24 CEST 2012

Prosim zadny flame,zadne obvinovani a urazky !!!!

Odpory jsou tam proto ze pri programovani procesoru pres ISP muze dojit k
tomu, ze jine zarizeni povesene na SPI sbernici si urcitou sekvenci prebere
podle sebe a zacne do toho "kecat" a tím vnucovat svoje data na MISO linku. A
procesor je pri programovani ve Slave rezimu. Kolizi by prave mely zabranit ty
odpory, jelikoz programator ten konflikt "pretlaci" na spravnou uroven.

A.

On Wed, 3 Oct 2012 15:42:36 +0200, Petr Labaj wrote