RE: Kde sehnat tahový potenciometr

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Říjen 3 11:49:48 CEST 2012

Globalni nastaveni prostého textu pro cely Outlook (všechny zprávy) není nutne. Pokud odesilate většinu zprav v HTML (pripadne RTF) a sem tam potrebujete odeslat prosty text, staci při psani prispevku v nastaveni zprávy (v Outlook 2010 zalozka Formatovani textu) kliknout na tlacitko prosty text a zprava se preformatuje. Admin konference by ale mohl na tvrdo nastavit preformatovani prichozich emailu na prosty text (pokud to software konference umi) a bylo by vse vyreseno.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Monday, October 01, 2012 7:22 AM
To: HW-news
Subject: RE: Kde sehnat tahový potenciometr

Děkuji pane Lukeshi, že jste hru vrátil zpět do kolejí... ;-) Budu tedy doufat, že oprava se podařila.

Pro pana Milana B.:
Děkuji za rozšíření obzorů, mám standardně nastaven formát RTF protože jsem si (zřejmě naivně) myslel, že se jedná o rozumný kompromis mezi zbytečným (HTML) a nulovým (prostý text) formátovacím komfortem. Občas totiž potřebuju odeslat služební mail s tučnou nebo podtrženou částí textu.
O chování Outlooku které je popisováno v "MyWindows.cz" jsem netušil a popravdě ještě jsem na problém nenarazil.
Přenastavil jsem Outlook na "prostý text"...

Zdravím
Kručinský