OT: odrezovac

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Říjen 2 15:35:47 CEST 2012

 2.10.2012, 15:31:42

Dneska uz se moc neodrezuje, ale pouzivaji se tzv. "konvertory rzi".
Oproti odrezovaci je to drazsi, takze pri stejnem ukonu dosahnete
vetsi produktivity (tj. nauctujete zakaznikovi vetsi cenu), takze sama
pozitiva. :-)
napr: http://bestpatron.shop5.cz/cz-detail-789071-brunox-epoxy-konvertor-rzi-250-ml.html

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz