nabidka prace - specha

Michal Krestan krestan na hw.cz
Úterý Říjen 2 15:06:22 CEST 2012

Chtel bych se zeptat, zdali by se tu nenasel nekdo nejlepe z okoli Prahy na malou vypomoc. Potrebuji nekoho, kdo rychle da dohromady zdroj z 240V AC na 3.7V DC, 200mA, bez galvanickeho oddeleni (nemyslim tim, kdo mi doda jen srazeci kondenzator, potrebuju nejakou lepsi ucinnost a mensi rozmer:-). Jedna se mi o navrzeni desky a nasledne osazeni alespon 3ks fungujicich prototypu. Vse je dle application note, takze kdokoliv, kdo umi navrhnout desku a sam ji osadit smd a ozivit by s tim nemel mit problem. Cena dohodu, ale pomerne to specha.

            Michal