[OT] LIDL regulator kurenia

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Říjen 1 21:10:43 CEST 2012

Dobrý den,

V návodu píšou, že je tam závit 30x1,5. Vzdálenost od konce závitu ke
konci nezamáčknutého "čudlíku" je 30mm. Tak to zkus sešroubovat a změřit.
Přinejhorším počkej do čtvrtka, a potom ti změřím i ty redukce, co mají
být v sadě.
Jdu koupit 2 kousky, třetí topení bude ovládané z Linuxu (viz Relé na
paralelní port :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip