Wave machine

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Říjen 1 16:05:40 CEST 2012

Na vode se s vlnenim ukazuji krasne veci. Napriklad tam jde ukazat princip "americkeho radaru", tedy smerovani vysilani pomoci fazovani soustavy anten. Staci dostatecne klidna hladina nejakeho rybnika a vidle, ktere se do vody zapichnou jednou kolmo a jednou zesikma (aby jednotlive bodce zasahly hladinu fazove posunute). Pri trose cviku je krasne videt, jak se celo vlnoplochy siri ruznymi smery.

Jakub Serych