WiFi modul

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Říjen 1 14:04:37 CEST 2012

Já to myslel tak, že pokud se má jednat o nějakou "běžnou" wifi kartu (PCI,
PCIe, miniPCI, miniPCIe, USB,...) upravenou pro speciální využití nebo
vlastně i nějaký samotný modul, tak AP režim spolehlivě funguje na
Atherosech. U několika Intelů mně to vůbec nefungovalo, RaLinky byly totálně
nestabilní.