OT: Jak vznikají většiny [WAS: Kde sehnat tahový potenciometr]

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 1 12:48:38 CEST 2012

>Poznatky z prvních dvou odstavcù lze v kostce shrnout do vìty "Vìt¹í pes
>mr..", co¾ je pravidlo, které se na Zemi uplatòuje od okam¾iku, kdy
>vznikly první jednobunìèné organismy a které se i podprùmìrnì
>inteligentní dítì nauèí u¾ na pískovi¹ti.

No, zrejme sa predpoklada, ze v tejto konferencii je vacsina uzivatelov intelektualne na tom aspon mierne lepsie nez jednobunkove organizmy, podpriemerne inteligentne deti na pieskovisku a nadrzane psy... :-) A ak ano, potom sa uplatnuju uz aj ine pravidla.

Konkretne tu je pointa v tom, ze nas pan kolega, ktory (pravdepodobne nevedomky) odosiela ten M$ paskvil, moze prist o relevantnu odpoved, lebo cast posluchacstva (vratane mna) tu prilohu (a zrejme tym aj cely prispevok) zaignoruje ci zahodi. Pan kolega MilanB mu teda len pomohol poukazanim na mozne riesenie na oboch stranach; a ako bonus pridal uvahu o demencii celej zalezitosti, co mozno primeje k zamysleniu/naprave aj inych uzivatelov konferencie.

A ak uz ide o to, tak ja napriklad som celkom rad idiotom, ktory opakovane kvika, ze HTML/RTF a podobne debility do mailu nepatria, a uz vobec nie do takeho, co sa posiela do konferencie. Co si posielaju navzajom manageri, teenageri a ini -nageri, mi je dokonale lahostajne.

wek