LED osvetleni

Pondělí Říjen 1 11:21:08 CEST 2012

Jo, účinnost teple bílých ledek bývá menší. Slušný výrobce, který má
neutrální bílou okolo 90-100 lm/W, dělá teple bílou obvykle okolo
70lm/W.  Těch 32 je opravdu málo. To už bych tam dal radši halogenku,
která má alespoň dobré spektrum. Jinak ty ledky se 160lm/W to je taky
extrém. Spektrum je obvykle mizerné a jsou určené k venkovnímu
osvětlení, kde na kvalitě světla nezáleží a jde jen o účinnost.
Anděl