[OT] LIDL regulator kurenia

Ondřej Tesař ondrej.tesar na gmail.com
Pondělí Říjen 1 10:50:30 CEST 2012

Zdravim,
podle vzhledu to vypada na stejny model, co prodava Condrad o neco draz:
http://www.conrad.cz/programovatelna-termostaticka-hlavice-eq-3-k.k560307

Mam ten od Conrada od lonska a po jedne sezone zatim spokojenost.

Jinak jak uz tu nekdo psal, tohle je asi nejlevnejsi reseni i kdyby se
z toho vyuzila jen mechanika. Nic levnejsiho jsem nevidel.

Hlucnost zalezi i na upevneni celeho topneho telesa, uplne neslysne to
neni, ale na druhou stranu to v noci nebudi. Asi by se taky dalo
vyzkouset vlozeni nejakeho pruzneho materialu mezi trn a ovladaci
plosku, aby to neprenaselo vibrace do celeho telesa.

Ondra