Re: OT: Jak vznikají většiny [WAS: Kde sehnat tahový potenciometr]

Pondělí Říjen 1 09:38:32 CEST 2012

Mně jednou takový e-mail přišel z nějaké banky. V masmédii tehdy byla zpráva,
že někdo se stejným příjmením jako já si zrenovoval nějaký mlýn na luxusní sídlo
a nějaká slípka se tam chtěla podívat. A poslala to z firemního počítače.
Tak jsem jí sdělil, že s tím nemám nic společného, podle rozkazu její emajl mažu,
zapomínám a pro jistotu odcházím zdechnout do houští:-)
Nebýt magorů - ehm managorů (a nově i ochranky našeho prezidenta), tak se skoro nemáme čemu smát.