RE: Re[2]: Pasový podvozek MERKUR s elektronikou + RC

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Listopad 30 15:25:02 CET 2012

Majitelé výroby Merkuru jsou prostě takoví divní. Špatně se s nimi
komunikuje (to myslím potvrdí i členové této konference, kteří pro ně dělají
elektronické části). Nakonec i muzeum Merkuru mě a malého Papoucha (4 roky)
dost zklamalo. Člověk má takový pocit, jako kdyby je moc nezajímalo a ani
nebavilo, co dělají.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel