Re[2]: Pasový podvozek MERKUR s elektronikou + RC

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pátek Listopad 30 14:51:02 CET 2012

Zdravím,

vedu u nás na škole kroužek robotiky a vloni jsme "dostali" taky novou stavebnici
Merkur. A byl jsem přímo šokován "kvalitou" (např. malá kolečka mají střed mimo osu

o více než 2mm, házivost do stran ani nehodnotím).
Takže raději používáme můj strarý Merkur s 80. let, který je sice místy rezavý, ale
podstatně přesnější a z lepšího materiálu. Díly toho dnešního se ohýbají už při křivém pohledu.

Je to opravdu škoda, že to takto vypadá. S kvalitou Eitechu nebo Meccana se to nedá
absolutně srovnávat.
15. prosince se chystáme do Police n. Met. na soutěž robotů, kterou Merkur pořádá. Ale roboty jsme

raději stavěli z těch starých zásob, než abychom kupovali nové stavebnice.

Martin Locker