Pravdepodobnost poruchy

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Listopad 30 10:58:06 CET 2012

Tie data ma kazdy (velky, seriozny) vyrobca viac-menej verejne dostupne,
kazdy v inej podobe.

U Atmela kedysi tych qualification data bolo viac, a to aj na jednotlive
obvody (napr. pre ich povodny rad '51 to tam bolo pre uplne vsetky modely
ak sa nemylim - zase ich tak vela nie je); teraz to maju v takejto
"kumulativnej" podobe:
http://www.atmel.com/about/quality/reliability.aspx

U TI je v kazdom product folderi pre kazde puzdro samostatny odkaz, ktory
vedie napr. na:
http://focus.ti.com/quality/docs/singlesearchresults.tsp?&templateId=5909&navigationId=11213&appType=folders&searchType=orderableOption&partialSearch=false&mtbfType=true&orderablePartNumber=TL072CD

Na poziadanie Vam vyrobca urcite rad doda aj dalsie data, ak bude k tomu
motivovany (citaj: vagonovy odber) ;-)

wek