Re: OT: Matematické tabulky [WAS: papírový počítač CGS]

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Listopad 30 09:15:47 CET 2012

Ano, take jsem ocenil didaktickou silu tabulek:

Kdysi bylo takove heslo "za dobre vysvedceni dobrou knihu". Nic proti dobre
knize. A protoze jsem dobre vysvedceni nosil jen zrikakdy, a protoze muj
tata byl presvedcen, ze toto heslo by melo platit i opacne, tedy "za spatne
vysvedceni spatnou knihu", se zeleznou pravidelnosti jsem dostaval prosly
jizdni rad CSD, jelikoz ten koncil tusim 21.5. a tak se ten dar primo
nabizel :)

Fakt je, ze jsem byl naprosto spokojeny, protoze mne hodne bavilo vymyslet
si fiktivni cesty z jedne rite na konci republiky do jine rite na opacnem
konci republiky, trasu optimalizovat, zkracovat, zlevnovat atd. No a k
dovrseni vseho byla jako priloha mapa - nevim, co by mi jeste melo chybet,
kam se hrabe IDOS.

Pavel Kutina