A jak dal? [WAS: papírový počítač CGS]

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pátek Listopad 30 08:19:02 CET 2012

Zdravím,

tak papírový počítač se u mého mladého (10 let) setkal s úspěchem. A hned by chtěl něco dál.
Měl byste někdo tip jak dál pokračovat na PC (já osobně mám raději ty jednočipy, kde se nemusím
zabývat tím otravným GUI).

Jak jsem si v pravěku ověřil, tak začít s psaním her je velmi motivující. (první jsme na 8-bitu psal právě po vzoru
papírového počítače kámen-nůžky-papír a pak už pong, pexeso, ...). Basic (ať už jakkoli zatracovaný) byl právě
v oblasti zobrazení krásně jednoduchý. Dnes je to na PC vše schované v oknech, ...

Chtělo by to něco, kde lze programovat s tím, že bude právě co nejvíce potlačena nutnost řešit vizuální stránku, ale aby jazyk zůstal nějaký standardní (ne tedy klikací systém alá MS Visual ..., kde se absolutně ztrácí struktura programu, protože "jen" obsluhuji události) .

Díky za tipy

Martin Locker