Re: Napájení tabletu + použití USB (Bylo:Re: jaký TA-BLET?)

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Listopad 29 23:41:34 CET 2012

No je to spis k placi ze notebook v cene 2x tolik mi vydrzi baterka jen 30% casu, spotreba ve wattech je 20x vyssi atp. Pritom tabletu se uz pry prodava/vyrabi vic jak notebooku.

Odesláno z iPadu