USB ve WIN7 64 bit ??

Míra Beneš benes.m na stapro.cz
Čtvrtek Listopad 29 14:53:54 CET 2012

alespon nastin s cim jsme se setkali:

"neprobuzeni" prevodniku pri prechodu ruznych uspornych rezimu pocitace.

nahodne prirazeni cisla COM portu a jeho zmeny.

nemoznost mechanicky zajistit USB konektor v PC

priznam se ze je mi uplne jedno jestli je to vina OS, driveru ci neceho
jineho.

tyto problemy s HW seriovymi porty ci otestovanymi prevodniky RS232/TCP
nejsou a tak je zbytecne je generovat....

mira
PS: problem neni USB na W7 nybrz USB v prumyslu